Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Autor
Bielecka Anna (statystyka)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wnuk-Pel Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(2)
Controlling
(1)
Informatyzacja
(1)
Marka
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing sportowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Statystyka
(1)
Wskaźniki ekonomiczne
(1)
Znaki towarowe w zarządzaniu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2017. - 671 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca. Prof. dr hab. Krzysztof Obłój Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego [www.gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: opartą na percepcji odbiorcy, opartą na reakcji emocjonalnej, opartą na więzi społecznej, opartą na idei kulturowej Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych. [Wydawnictwo Nieoczywiste, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym. [Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek rektor Akademii Leona Koźmińskiego]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Biznesu)
Miejsce wyd. wg http://www.nieoczywiste.pl.
Na s. tyt. i okł.: MDDP.
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji i jego rozwiązanie przy wykorzystaniu całego instrumentarium narzędzi controllingu strategicznego. Książka powinna okazać się szczególnie przydatna dla tych czytelników, którzy mają już podstawową wiedzę z zakresu controllingu (rachunkowości zarządczej), i jest adresowana przede wszystkim do: – praktyków zajmujących się zawodowo problematyką controllingu; – menedżerów różnych szczebli z firm usługowych, produkcyjnych, handlowych i organizacji nienastawionych na zysk; – studentów studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu rachunkowości; – uczestników szkoleń z zakresu controllingu; – wszystkich tych, którym potrzebna jest praktyczna wiedza z zakresu controllingu strategicznego. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka dla menedżerów : teoria i praktyka / Anna Bielecka. - Wydanie 2 zmienione. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste-imprint GAB Media, copyright 2017. - 506 stron : ilustracje ; 24 cm.
„Statystyka dla menedżerów” jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: – etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określanie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, – postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, – wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, – miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych, – metody analizy współzależności zjawisk – pojęcia regresji i korelacji, – narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych. Zaprezentowana tu teoretyczna wiedza uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi, a testy kontrolne i zadania wraz z rozwiązaniami dają możliwość sprawdzenia nabytych umiejętności. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-31 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej